måndag 19 september 2011

Vittne till inbrott igår.

Alltså, vi flyttar ut nästa vecka. Tur e väl de, här springer ju tjyvar in o ut som dom vill! Igår på kvällen hördes ett vansinnit oljud nere vid ytterdörren, o dörren till bastun o tvättstugan. Så Lennart o grannen sprang ner samtidit som någon sprang ut. Ja for direkt ut på balkongen, o såg tre män springa iväg från gården, o ringde polisen. Dom fick inte fast dom, men vi berättade va vi såg, så dom började söka i området direkt. Men ja tror nog att dom visste vem de var!
Så ja var ju vaken ti halv 4 innan ja kunde somna om, o när Lennarts väckarklocka ringde imorse vaknade jag, o kunde inte somna om. Så har sovit typ 2 ½ timme inatt... Gissa hur jag mår alltså! Om ja skulle orka skulle ja koka kaffe åt mig, men vet inte om de e värt besväret. Allt ja vill e sova, men ja ligger ändå bara o vänder o vrider på mig... :(

Baby ligger o vänder på sig hela tiden, o sparkar, när ja ska sova. Varje gång ja lägger mig ner, vaknar de o håller mig vaken också, haha. O så hickar de jättemycket, flera gånger per dag. Ibland så kraftigt att hela magen rycker till, så de syns utåt om man tittar noga :)

Ååh, nu kom ja på en sak! Har tagit kort på magen. O hela mig egentligen. Alltså så de syns hur ja ser ut nu när ja e gravid. Äh, måste lägga upp dem nästa gång ja kommer hit (mammas o pappas) då ja har med mig kamerasladden, blev faktist rätt nöjd me dom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar