onsdag 28 september 2011

Rådgivningsbesök.

Var till rådgivningen idag. Ska ju vara där varje vecka nu. Fast på måndag får ja ringa till rådgivningen här i Bosund, o boka in ett besök hit. Allt var okej, även om mitt hb hade sjnkit ytterligare lite. De e inte så farligt lågt, men ändå. Med tanke på att ja tar järntabletter nu också, o har tagit dem ganska länge... O så har a mått dåligt hela dagen, då de e ju så jobbit att ligga på rygg, o vid rådgivningen ska man ligga på rygg när hon lyssnar på hjärtljud, mäter måttet på livmodern samt kollar hur barnet ligger. O ja började må så himla dåligt efter de. Så har känt mig helt hängig idaa, de känns verkligen av att ja inte fått tillräckligt med sömn dom senaste veckorna. Hon vid rådgivningen påpekade att de e viktigt att ja sover på dagarna, om ja inte kan sova på nätterna. Men ja känner mig så lat då... O så kan ja ligga o vila länge, men ja somnar aldrig helt. De e irriterande, då känner jag mig ännu tröttare.
Nu ska ja gå ner o dricka kaffe, o sen sticka o handla till affären här nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar