måndag 5 september 2011

Såhär e de.

Nu e läget följande: vårt internet håller på att ge upp. (Datorn också för den delen...) (Undrar vem av dem som dör först?)

Idaa va jag ti en naprapat (stavning?), så nu ska de väl bli nån ordning på ryggen. Han sa att ja var jättespänd, så de va inte konstit om ja hade ont. O så visade han hur ja ska börja stretcha för att de ska bli bättre. Efteråt for ja till Jonnas, o har varit där hela dagen, till L kom hem. Då for vi direkt till Bosund, för innan ja va till Jonnas var jag efter en barnsäng från "centrallagret", så nu har vi två. Men den nya e mycke snyggare, en rottingsäng, som vi ikväll har målat vit. Ännu ett lager färg, o så har vi nog den sötaste sängen nånsin, tror jag, för de blev hur snygg som helst!
Sen fick ja också min moderskapsförpackning idaa. Roolit!! Har kollat igenom den, o de fanns hur bra saker som helst i den. Så de ska tvättas o strykas, så e dom redo att läggas i lådorna i skötbordet. Men vi har ju inte lagt fram skötbordet än, då vi ju snart ska flytta. Tänk, om mindre än en månad e jag Bosund-bo. Hjälp..!
Iaf e de onödit att plocka fram en massa saker nu, som ändå inte ska användas innan vi flyttar. Faktum e att L just nu håller på att packa saker som vi inte behöver just nu. Så ja ska väl hjälpa honom nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar