måndag 16 januari 2012

Vad e de för fel?

Hur kan ja vara såhär trött hela tiden? Vill bara sova o sova, fast dygnet runt. Ja fick sova ganska länge imorrn, men ändå, på dagen när Elliot somnade igen, så lade jag mig ner o sova jag också. O nu när L e hemma funderar ja starkt på att lägga mig ner igen o bara SOVA! Ska dock försöka hålla mig vaken så länge som möjlit, ja kan ju inte sova bort en hel dag... De e ganska skönt ändå att vara småbarnsförälder, då man inte har några måsten, förutom att ta hand om sitt barn då. Visst vore de skönt att alltid ha de städat o fint, alltid ha frysen full av allt gott man bakat osv, men man MÅSTE inte. Så e de med mig nu. Ja orkar helt enkelt inte städa, fast ja skulle vilja de ikväll. Ja har en massa nya, spännande recept på kakor o tårtor som ja skulle vilja prova, men ja orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar