fredag 13 januari 2012

Mot city

Om ca en halvtimme ska ja åka o hämta Lennart från jobbet, o så ska vi åka iväg nånstans *hemligt*. Åkte inte till stan idaa, så ja har istället varit hemma bara, "lekt o pratat" me E o när han somnade igen så sov jag också en stund.
 Nu har ja ringt alla samtal, så nu ska vi hoppas allt löser sig. Jag e ju så himla dålig på att ringa, väntar alltid till sista stund, o ibland för länge. T.ex. nu håller mitt körkort på att gå ut, o jag måste ta andra skedet. Tror ni inte att varje bilskola har proppfullt på sina kurser? Så jag kanske inte hinner ta andra skedet innan kortet går ut... men de löser sig.
Sen är ja ju inte med i nån mamma-barngrupp heller, för då vi flyttade från stan sa dom vid rådgivningen att ja får välja om ja ska vara med i deras grupp, eller om jag vill börja i Bosund. Tänkte börja här, men har hela tiden glömt bort att säga till. Men jag ringde om de nyss, o dom har inte ens börjat ännu, så ja hinner vara med i gruppen med mammor som har fått barn ungefär på samma gång som jag.
Men nu känner jag att ja babblar (skriver) om ingenting vettit, så ska istället börja fixa mig för att åka iväg. O idaa ska ja använda smink, de e evigheter sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar