onsdag 11 januari 2012

Ensam

Sitter här för mig själv, då E sover ute i vagnen. Vad ska man hitta på då? Nu har jag sett alla avsnitt av How I Met Your Mother, så om nån har tips på nån annan bra serie så säg gärna till, jag behöver en ny!

Jag. Är. Beroende. Av. Oboy!
Jag minns ännu i somras då jag vaknade en morgon, klockan var kanske 5, o var jättesugen på kall Oboy. (ett av mina cravings under graviditeten) Kunde inte ligga kvar o tänka på de, så steg upp o gjorde ett större glas med kall oboy. Drack upp de på några sekunder. Gjorde ett till glas, o svepte de också. När jag druckit halva tredje glaset, blev de plötsligt för mycket, o jag fick springa till wc o spy upp allt igen. Efter de drack jag inget Oboy på nån månad. Men nu tycker jag de e precis lika gott igen!



Vill ha mitt långa hår tillbaka!


3 kommentarer:

  1. Greys anatomy, tittar igenom det andra gånger nujust...

    SvaraRadera
  2. Modern Family och The IT crowd! Om du ännu int har kollat. Sjukt roligt :D

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Modern family har ja sett nångång på tv, de e ju rolit. :D

    SvaraRadera