tisdag 10 januari 2012

Nyårslöften

Hej på er!

Jag gav ju inga nyårlöften i år... men nu har jag tänkt om. Jag ska viss ge nyårslöften, men dodm börjar lite senare, typ nu eller i början av februari. Mitt löfte är: Jag ska ta bra hand om mig själv, dvs försöka äta bättre, röra på mig oftare, dricka mer vatten, hålla ordning omkring mig och ta vara på alla små lyckliga tillfällen. Då tror jag att jag börjar må bättre o bli gladare. Har varit i en liten svacka just nu, o har ganska svårt att komma upp märker jag, men om jag bara lyckas med dessa tror jag att jag blir gladare o mår bättre, o kan då vara en bra mamma åt Elliot, om jag faktist orkar aktiviera mig o vilja vara en bra mamma. Lite krångligt skrivet, men de är så svårt att förklara.

Nu iaf ska jag vara med Elliot, snart kommer Josse o hennes lillpojke hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar