fredag 13 januari 2012

Mera kläder

Det man är utan måste man skaffa. I mitt fall var de kläder, o nu har jag så ja klarar mig ett tag. Skulle ta kort på vad ja köpt, men kunde inte låta bli att ta några kort av Elliot först, o när jag skulle fota kläderna tog batterierna slut. Så typiskt. Anyway, beställde efter lite kläder åt Lennart just. Så när dom kommer nästa vecka har vi båda två shoppat kläder så de räcker för ett tag.

Imorgon ska jag (om ja orkar, man vet aldrig hur mycket man får sova när man e småbarnsförälder) (trots att Elliot på senast har sovit bra) (men de kan ju ändra) (bara en parentes till) stiga upp från morgonen bara för att ja aldrig gör de. Äta ordentlig frukost o ringa några samtal. Sen mot eftermiddagen ska ja kanske åka in till stan o lämna in några dopgåvor för gravering. O sen hämta Lennart på jobbet o åka o titta på... ja. Jag säger de imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar