lördag 14 januari 2012

Fredagsmys

Familjen har ikväll varit samlad i tittat på film. Alltså min egen familj, med Elliot o Lennart. Känns bra att säga de, min familj! Fast Elliot var vaken hela tiden, kunde vi ändå se film ostört, då han bara låg i famnen o tittade sig omkring, skrattade för sig själv o pratade. Otrolit snäll kille. Så jag o Lennart kollade Miss Congeniality 2, sjukt rolig film! Den rekommenderar jag alla att se, när man vill skratta. Jag har sett den 3 eller 4 gånger nu, o den e lika rolig ännu. 
Imorgon tror jag att ja åker till mammas o pappas me Elliot. Ja har inte varit där sedan Jimmy, Majso o Nea åkte tillbaks till Göteborg. Just de, nu kom ja på att jag har några saker att göra
  1. Fixa Skype åt oss, så vi kan prata me J, M o N
  2. Köpa webcamera, så dom kan se oss o Elliot
  3. Boka in resa till Göteborg nu i vår!!!
Så. Nu ska ja börja sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar