lördag 7 januari 2012

Fredagen

Igår var verkligen en nice kväll. på dagen hade jag o L bara suttit o kollat film typ, kände mig lite sjuk så sov också en stund. Men på kvällen kom Fia, Matti o Henrik hit på en kaffe. O så for boysen till Kokkola o hämtade supergod mat från ett ställe ja aldrig ätit vid förr.(Men lilla E fick ont i magen, så äter nog inte där igen sålänge ja ammar iaf...) o så spelade vi kort o tittade på roliga klipp på youtube. För er som kan finska rekommenderar ja starkt att kolla på några klipp av Sami Hedberg, sjukt rolit!
Fast sen fick ja värsta migränanfallet. Trodde huvudet skulle explodera! Ingenting hjälpte, ja drack en massa vatten, tog värkmedicin, L masserade nacken o axlarna, låg i tyst o mörkt rum... till sist kunde ja inte röra på mig eller prata, i rädslan att ja skulle spy. Så fick försiktit lägga mig ner o försöka slappna av så ja kunde sova.
Hur som helst, nu ska ja kolla film, o om de blir liite varmare ska ja gå ut på promenad me Elliot, men ids inte nu när de e så kallt.



Min lilla Vera :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar