onsdag 5 januari 2011

Tisdag

Dagen började med att ja vaknade jättesent, typ 3 på dan. Kände mig helt rastlös o slut, så ja satt bara vi datorn till ca 6-7 tiden, då Josse ringde. Hon kom hit, o så stack vi o solade. Sen åkte vi ti mäcken. Emilia va där, så vi pratade me henne en stund. Sen kom Kajsa också. Emilia for hem, o  jag, Josse o Kajsa gick ti Prisma o CM o sen ti Josses en sväng. Där satt vi bara o pratade o skrattade. Fast ja säger inte om vad!  ;)
Nu ska ja börja sova, så ja orkar stiga upp liiiite tidigare imorgon. Ja hatar att sova sådär länge, känns ju som att hela dagen e förstörd då! Sen e ju Lennart ledig på torsdag, o de betyder ju att man kan vara uppe sent. Kajsa o Jonas ska kanske hit då, så ska vi baka pizza! :D Kanske se nån film också? Jag o Lennart hade ju hyrt en film för nån dag sen, men den funkade inte alls. O när ja gick o klagade fick ja inte ens en ny! Men dom sa iaf att dom skulle se till att ja fick en ny DVD skiva. De hoppas jag. De suger, när man ser på en film som e jättespännande, börjar den plötsligt att hacka o sen slutar den funka! Nåväl, hoppas dom fått in en ny skiva åt mig snart :)

Ps. sladden till kameran e borta, vet inte vart jalagt den, så kan inte ladda upp bilder från ikväll.





Normal som alltid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar