tisdag 11 januari 2011

I söndags...

Hemma idaa också. Mår fortfarande dålit. Men har iaf lyckats sova inatt. Ja räknade ut att ja hade varit vaken 35 timmar, o sovit 2 timmar emellan! Så man förstår ju varför ja har varit så trött. Men när ja nu inatt har fått sova känner ja mig lite bättre. Hoppas ja somnar bra ikväll också.


Glömde skriv om söndagen! Här kommer den:

Klockan 11 ringde klockan. Både jag o Lennart somnade om.  Vi vaknade 10 över 12 o kom på att vi höll på att "försova oss". Vi skulle ju på 91-års kalas.
Vi rusade upp o fixade oss snabbt o så iväg mot Kokkola. De va min mormors moster Sylvi som fyllde år.
Som tur kom vi i tid (vi skulle vara där ca 1). Hela familjen va där, förutom Ove. O så va min mammas småkusin Aino från Hesa där,me sin pojkvän Olli. O Ainos mamma Raija,alltså mommos kusin. :D Blir lite krånglit här nu. ;)
Vi va där till ca halv 4, då for vi mot Bosund. Men då ringde Kajsa o frågade om vi kom me till Rax o äta pizza. Eftersom vi inte hade ätit nåt på hela dan (förutom en bit smörgårtårta) följde vi med. Vi hann just o just äta färdigt innan dom stängde. Men vi hade rolit iaf :)
Sen for jag o Lennart tibax ti Bosund, hans mommo o moffa hade kommit dit på besök. Vi va där ti typ halv 10 o spela Alias o drack kaffe, men sen for vi hem.
O jag började må dålit o kunde inte sova. Resten vet ni ;)




Jag för typ 3 år sen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar