fredag 28 januari 2011

Ääntligen!

Har i flera timmar nu försökt slippa in på min blogg, o nu först funkar de! :D Som ja skrev tidigare så har vi alltså bowlat, sett film o vinterbadat idaa. Fast ja skippade filmen o sov 2 timmar längre ;) såå jag...
Men bowlingen var rolig, o de gick jättebra för mig, vann ju! ;) Maten i skolan va skitäcklig, så åt inget där. Men iaf klockan tolv for vi ti Strandcamping, bytte om o hoppade i vattnet. O de va kallt! Men de va faktist jätteskönt att växla mellan bastu o vattnet! For nog o doppade mig minst 7 gånger. ;) Efteråt såg ja ut som en tomat i ansiktet, vet inte varför. Dom andra gjorde ju inte de? Men åkte iaf hem direkt, så ingen skulle se mig hehee;)

Nu ska ja fixa mig, sen kanske o hämta Emilia o dra ti Kokkola en sväng. Älsklingen ska vara hemma o sova, då han ska jobba imorgon :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar