söndag 9 januari 2011

Nukkumaan....

Tror bestämt att ja far o sova nu. Har int fått uträttat nåt viktit idaa, som vanlit! ;)
Har bara suttit vi datorn o slöat. Eller en kul sak var att jag o Lennart provade varsin ansiktsmask :D

Senare kom Mika o Marika hit. Vi var alla så hungriga så vi for in ti stan efter mat från Korv Görans. Sen drack vi kaffe vi vårt o såg vi en jättehemsk film! Eller nää, så hemsk va den inte. The Stepfather heter den. Var egentligen ganska bra.. men som tur hade ja älskling brevid mig som skyddade mig när de blev för hemskt haha ;)
 Imorgon ska vi på kalas, min mormors moster fyller 91 år! Inte varje dag någon gör de! ;)  Men hon e hur pigg som helst ännu, har alltid bra skämt på lager o en massa bra historier att berätta :)

Nu ---> sova!


Kroatien <3



1 kommentar:

  1. Hahah min julklapp åt lennart kom ti användning ;D

    SvaraRadera