lördag 17 november 2012

Varit sjuk

Ja, hela dagen igår var ja sjuk. Vaknade med ett ryck, sprang till wc o spydde. Mådde riktit dåligt hela dagen, o spydde några gånger till. Lennart kom hem vid tolv, o då somnade jag. Men vaknade igen efter två timmar, o mådde om möjligt ännu värre. Fick inte i mig nån mat alls, då allt bara kom upp tillbaks.

Men idaa mår ja bra. Mår inte dåligt alls, så har försökt mig på lite frukost, som L gjorde åt mig. Ska nog snart försöka äta nåt igen, för ja känner mig precis som vanligt. Ja hade tydligen nåt magvirus som far omkring lite allstans nu just.

Ja har funderat lite på dehär med bloggen. Ja tror ja ska byta blogg... De e så jobbigt att flytta över bilder från min Iphone till datorn varje gång, då sladden är i andra ändan av huset. (ja, ja e lite lat..) men om ja bara kunde logga in på min epost så kunde ja blogga från mobilen, med bilder. Så ja tror ja ska göra en ny blogg, mend ny epostadress, så kan ja lägga in bilder till varje inlägg, då ja kan blogga från Iphone. Men som sagt så funderar ja bara ännu, vet inte ens var ja skulle börja blogga.

2 kommentarer: