måndag 12 november 2012

Cute!

Ja mår väl inte mitt bästa precis, så därför har jag inte orkat blogga. Dagen har varit riktigt bra. Myst och lekt med Elliot, som har varit på gott humör hela dagen. Och ikväll ska det badas bastu och kollas film. Alltså en riktig mys-måndag! Dessutom fick ja reda på att min kusin och vän har fått en liten flicka idaa, så grattis S och T, och hoppas allt gick bra.
Imorgon ska jag försöka komma ut lite. Antingen åka och hälsa på någon, eller bara ut på en promenad.



Två härliga bilder av vår skatt. På översta bilden sitter han på sin nya bil, som han fick av fadder Henrik, och han har på sig min ridhjälm. Sötnos!
Och på den undre bilden är han trött, men ändå så nöjd. Han ler nästan jämt!

3 kommentarer:

  1. Man kan no böv hjälm tå man ska kör bil tä in :P

    SvaraRadera
  2. Jo he no bäst, fast he int far så hårt ännu :D

    SvaraRadera
  3. Nååh, va gulli han e! :)

    SvaraRadera