onsdag 7 november 2012

Bästa onsdagen!

Vilken toppenbra morgon! Igår på kvällen var hela familjen i sina sängar redan klockan 8, då alla var så trötta. Ja lyckades inte somna innan 10, men känner mig riktit utvilad ändå. För imorse vaknade jag av glada utrop från rummet intill vårt. Kikade på klockan o såg att hon var nästan 10. Log o steg upp, åt frukost medan Elliot lekte, kokade kaffe till mig efteråt, gjorde frukost åt Elliot, o matade honom medan ja drack mitt kaffe. Allt detta drog vi ut på, så de tog säkert över en timme.
Älskade mammaledigt-morgnar! Nu har vi båda duschat, o så fort Elliots hår torkat ska vi ta en tur med vagnen i den härliga snön! Ja behöver komma ut idag, känner jag. Så ja får lite extra energi till att städa, pyssla, sortera kläder, leka, o allt ja vill ha gjort.

Dessutom har vi vår förlovningsdag idaa. De e tre år sen vi förlovade oss. Tiden går så otroligt snabbt. Ja ska göra middagen tills L kommer hem, så ska kanske o handla idag också.

Oj, va ja e på gott humör idaa. Vet inte om ni fått ut något av mitt inlägg, men roligt att skriva i alla fall. De känns som om de inte har blivit så ordentliga inlägg på senaste tiden.

Denna bilden e härlig. Var till Josses i måndags, o skulle gå över till Tanjas. Så vi lag både Elliot o Leo i vagnen, o där satt dom snällt hela vägen!


Elliot med nytvättat hår. Han hade dock inte riktigt tid att vara med på bild leende, då han bläddrade i Suuri Lelukirja o valde ut julklappar till sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar