fredag 14 oktober 2011

Redo att möta dagen

Nu har ja duschat o smörjt in mig med x antal olika krämer. Nu känns de som att ja klarar vad som helst! Ska börja smida planer för kvällen, då jag o älskling kommer att vara ensamma. Borde nog laga god mat, köpa en massa godis o sånt o ha filmkväll. Låter väl mysit? :)

Min telefon krånglar. Fattades bara de. Den e 1 år gammal, har redan varit på lagning en gång, o den krånglar! Va e de för skräp? Då e de ändå en Xperia... Om dom fortfarande fanns skulle ja kunna tänka mig att byta ut den till en Nokia 3310, så de så!



Nu ska ja byta nagellack, försöka göra nåt åt mitt hår, o sen äta nånting igen. Ja e hungrig heela tiden.


Sen kväll vill ja o lägga ett ljus på fammos grav. Även om de var i måndags som de va ett år sen som hon for bort, men nu vill ja åka dit iaf. Suck... fammo <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar