fredag 14 oktober 2011

38+1

Tänk, va tiden går! Snart e de ju dags! Har förberett mig ganska bra ifall förlossningen skulle starta, men ja tror faktist att ja komme att gå över tiden. Sånt kan man ju aldig veta, men mamma gjorde de några gånger, ja e själv född 12 dagar för sent, min mens var jäätteoregelbunden, hade hur många dagar som helst mellan gångerna, o så e de bara en känsla ja har.

Ja tror ingen vill se mig nujust! Ja tycker tilomed synd om Lennart som ska tvingas komma hem från en slisam arbetsdag, o tvingas vara med mig sen! Ja ser så hemsk ut så ni anar inte! Vet inte om ja ska skratta eller gråta. Hade ju tänkt duscha igår, men var minst sagt en lite tårfylld kväll för mig igår. Är så superkänslig nujust, så börjar gråta för minsta lilla sak. Så efter de orkade ja inte släpa mig till duschen. Så idaa ser ja typ ut såhär: flottit ansikte, med röda, supersvullna ögon, stripit hår som står åt alla håll. Ja har inga som helst planer för idag, förutom att ja ska duscha. Alltså om så huset exploderade eller nåt, skulle ja ändå inte göra nåt utan att först duscha. Skulle förmodligen lugnt knalla över till grannen o låna deras dusch då! ...Okej, kanske inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar