söndag 12 juni 2011

Olidlig värme!!

Har varit så himla varmt hela helgen. Har ju inte velat sitta inne vid datorn då, så har inte skrivit pga de. Dessutom är min mobil på service, o har nu en gammal skrutt-telefon (sry Nina) som knappast har internet, så kan inte mobilblogga. (Även om ja inte ens slipper in på internet på min egentliga mobil heller, den är lite för invecklad för mig ,hehe.) Men iaf, på fredagskvällen var Mika o Marika här. På lördagen hade vi tänkt varai Bosund, då dom har pingstmöte där hela helgen, men var så otrolit varmt, så åkte me Josse o Janne till "dömmas" ("mommos villo" = Josses mommos villo) istället. O Billy förstås. Har bilder på kameran, kan lägga upp dem imorgon.
O idaa har vi sovit lääänge, sen varit vi mötet hela dan, o sist till mammas o pappas. De va den helgen.

Är lite nervös nujust, L har låst in sig på toaletten o klipper håret. Ja ville ju inte att han skulle klippa de alls, eftersom jag personligen inte tycker de e snyggt när killar har superkort hår. Men han ville klippa de, o då tkr jag att han ska gå till frissan. Men nehej, nu har han alltså gjort de iaf. Undrar hur han ser ut :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar