måndag 6 juni 2011

Hemma.

Fixade mig rekordsnabbt innan. Med lagom hyfsat resultat.


Kanske borde tänka över mina matvanor? Är ganska nöjd över att ja aldrig äter tårta när ja e på kalas o sånt, o tycker inte ens om kakor o småbröd. Men lyckades ju iaf trycka i mig några cake-pops (ska göra dom i veckan, kan visa va de e fö nåt då) o chips. O lyckades bli så snål på chips så på vägen hem fick vi stanna vi Neste för ja skulle ha en chipspåse. O nu har ja landat i soffan me påsen bredvid mig, o tänkte tillbringa resten av kvällen här. Hmm... kanske ska ta en kvällspromenad istället? Fast älskling ska upp tidit imorgon,då han cyklar till arbetet, så får nog dra med mig nån annan. Hatar att gå själv. Tror Josse får bli mitt offer, hehe. OM ja orkar gå på nån promend alltså. Om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar