fredag 25 mars 2011

SKIITDAG!!!!

Har haft sån otur så de e inte klokt! Började från morgonen redan. Lennart skulle ha bilen till jobbet, så skickade åt min klasskompis om hon ska ta bilen idag, ifall hon då kan hämta upp mig. Men de skulle hon inte. Så ja ställde mig, o så började ja gå till skolan. Sen när ja hade gått typ en kilometer kollade ja på telefonen, o då hade ja visst fått ett sms. De va min klasskompis (Johanna), som sa att hon visst tar bilen, o om ja ska me. Men de skulle ta en kvart för henne att komma till stan, så ja hann gå ända till skolan. Hela skoldagen har varit hemsk, har varit supertrött o haft jättetråkit. När vi slutade körde iaf Johanna hem mig, o precis när hon körde av gårdsplanen slog de mig att ja inte har med mig nycklarna, att dom ligger där inne. Så ja var tvungen att gå enda till mammas o pappas, med en stor plastpåse + en stor handväska. Hungrig, trött o frusen kom ja just fram.
Man brukar ju säga att goda gärningar lönar sig, att man får nånting tillbaka eller nåt liknande... Hjälpte en pensionär som inte slapp upp på trottoaren med sin rullator, men var är min belöning?? :'( Hittade inga pengar på vägen, ingen snäll person som körde förbi kunde läsa mina tankar o köra mig till mammas o pappas... ingenting.

Ska låna lite snygga kläder av syrran, fixa håret nu o så kommer Josse efter mig, så blir de lite shopping i Kokkola. Kommer iaf att trösta mig me mat från McDonald´s, de e ja väl värd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar