onsdag 23 mars 2011

Här va de aktivt skrivet...hrm..!

Kom hem från mammas o pappas nu först, har varit där sen skolan. Lyckades skriva så långt på lärdomsprovet, att ja nu bara har en sida kvar. Men den måste ja skriva först imorron, eftersom de va en del papper som lämnade i skolan... Grrr!! Att ja inte tänkte på de tidigare! Nåjaa, tar högst 10 minuter att skriva de, så de e inte så farlit. Iaf, åt där också, o sen kom Jonna o flickorna dit, då pappa o Jimmy K skulle o spela volley. Jag o Jonna o Nina har suttit o virkat haha :D Nina fick lära Jonna o mig, som inte hade en aning om hur man skulle göra. Nu har ja iaf börjat på en halsduk åt (hmm..? ;D )  men den ser lite speciell ut. De e väl meningen att den ska vara helt rektangulär, med raka o jämna kanter, men min har nog en egen form ;) Kom inte så långt på den, men ska fortsätta imorgon :) Då ska ja också ta me min halva vante, o ha mamma att hjälpa mig sticka tummen o resten hihi ;)

Iaf, ja blev plötslit jättetrött nu, eller redan för 2 timmar sen egentligen. Har inte sovit så bra i natt. Ja har vaknat hur många gånger som helst, o var klarvaken när klockan ringde. Så ska nog gå o sova nu. Ska bara äta en tomat först ;) hihi


Bild: google. Min blir inte såhär bra tror ja :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar