tisdag 30 oktober 2012

Ny design?

Hmm... börjar bli lite trött på denhär designen. Och headern har ja ju haft hur länge som helst nu, så ja tycker att åtminstone den kunde jag ju byta. Ja ska se när ja hinner med detta, för denna veckan kommer att bli lite hektisk.
Först o främst ska hela huset städas, då vi ska ha kalas hela helgen, för att fira Elliot. Tänk att han redan fyller 1 år! Sen ska de ju bakas också, o göras tårtor. Ja skulle vilja ett varv till gamla skolan min o lämna tillbaks mina bagarkläder, o så har ja lite frågor till min före detta lärare. 

Idaa ska ja kanske o ta hand om Elis, men de e inte säkert ännu, utan ja väntar på svar nu just. Elliot sover, o ja vet att ja borde klä på mig ordentligt, fixa håret, o sen börja plocka undan i köket, då glas o tallrikar fortfarande står framme efter frukost. Ja borde också tvätta kläder, samt vika en massa som blev tvättat igår.
Oj, oj, var ska ja hitta den lusten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar