torsdag 25 oktober 2012

Motion

Idaa skulle jag vilja ut o gå. De verkar vara skönt väder ute, o de börjar bli en stund sen ja tränade. De e bara de att vi inte har nåt varmt vatten, så måste ja en iskall dusch.
Hur som helst, ja skulle också behöva städa här, men ja vet inte var ja ska hitta motivationen. Igårkväll hade ja tänkt börja, o tänkte då att ja lägger på nån bra musik. Men de finns ju ingen bra musik längre! Va finns de ens för gammal, bra musik? De står helt stilla i hjärnan för mig. Så tips för städmotivation mottages gärna!

6 kommentarer:

  1. Städmotivationstips: Skaffa nya fina bra enjo-produkter!

    SvaraRadera
  2. Ja de vore kanske nåt. Men de är väl rätt dyra o svåra o få tag på, eller? Var hittar man dem?

    SvaraRadera
  3. Enjo e fiasko!
    Ja har prova fleir produkt.
    Bortkasta penga.

    SvaraRadera
  4. Enjo är inte fiasko bara man använder dom rätt!!! har hört om andra som har klagat så visade det sig att dom använde produkterna fel. Olivtvålen hade jag inte klarat mig utan!

    SvaraRadera
  5. Okej, nu vet ja varken in eller ut. Har de nån hemsida var man kan kolla in produkterna?

    SvaraRadera
  6. Enjo tvättar visst rent men fast man använder olivtvålen så lämnar trasor, städhandskar m.m att lukta efter att dom torkat, man måste typ tvätta dem i maskin efter varje användning. Flera hörde jag klaga på detta på ett party.

    SvaraRadera