söndag 30 september 2012

Snart är jag klar

Ja, om några dagar får ja min examen. Till helgen blir de examensfest, så följande vecka kommer att bestå av ganska mycket bakande. Ja har gjort en liten läseordning över veckan, o ja har planerat in en massa bakning, träning, städning osv. De e mycket enklare när de står svart på vitt va man ska göra, annars händer de lätt att man tänker "ja gör de imorgon" (o nu tänker ja först o främst på träningen, haha). O så ska vi på kalas imorgon också, då lilla Elis fyllde 2 år idag. De ska bli roligt att träffa familjen.
Imorgon e de första dagen som Elliot ska vara utan både mamma o pappa från morgonen. Malin ska komma hit o ta hand om honom när ja e på praktik. Ja hoppas allt går bra, han har blivit lite snorig nu, o e lite extra gnällig.

Från o med imorgon börjar ja med lite strängare matvaor också. De har fuskats en hel del på sista tiden, me mycket godis o skräpmat. Så nu ska ja skärpa mig.

2 kommentarer:

  1. Läseordning brukar jag också köra med när det är mycket jag ska ha gjort (borde göra en nu också).
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, dom e väldigt effektiva! Tack tack :)

    SvaraRadera