tisdag 4 september 2012

Praktik

Först är ja lite sur över att alla uppdaterar så segt i sina bloggar, o så gör ja de inte ens själv. Pff... fail! Men nu så ska ja minsann uppdatera! Ja har alltså påbörjat min praktik, vid Konditori Fredrika. De e inte de som e på gågatan, utan de som e bredvid Kela (buu!) i Jeppis. Så kom in o säg hej, drick kaffe eller whatever. Riktit roligt är de där, ja trivs som fisken i vattnet. Skulle nog kunna tänka mig att börja jobba snart, men isf bara nån dag i veckan. De e lite ovant att vara borta från Elliot, o att faktist göra nåt vettigt på dagarna (förutom att ta hand om ett barn då, förstås), men de e faktist skönt!
Jag sover väldigt dåligt på nätterna, vaknar flera gånger, o drömmer mardrömmar varje natt (pga medicin), så de e lite tungt nog, o ja e helt slut när ja kommer hem, men ska börja ta halva medicinen nu bara, o se om de hjälper (o de som undrar om medicinen, jaa, de e depressionsmedicin). Idag var en riktit jobbig dag, då de tydligen e den tiden nu igen, ni vet de som händer en stund efter att man fått barn, o slutat amma. Har haft riktit hemsk värk hela dagen, men klarade mig ändå bra.
Imorgon är de äntligen den efterlängtade dagen, då ja ska få hämta min Iphone 4s, o på kvällen ska jag o mina vänner o rida. Ska nu hastigt se ett avsnitt av PLL, o sen sova, så de blir snabbare onsdag!


Dagens lunch, lax, drickyoghurt o sockerfri redbull



Nixa Melixa

2 kommentarer: