onsdag 9 november 2011

-

Tänkte skriva ett kort inlägg till, medan datorn nu är igång, o ja faktist sitter i soffan. Nej, ja halvligger, utan att veta hur ja ska ta mig upp sen... Nå, har inte gjort nåt dom senaste dagarna. Bara ammat o sovit, duschat o ätit. Ja längtar såå tills ja kan börja gå normalt igen, o tills ja kan sitta! Känns ju som om de inte e nån vits med att stiga upp ur sängen, då man inte kan sätta sig nånstans. Så när ja äntligen kan börja sitta normalt, kanske de börjar hända mer i mitt liv. Men nujust vill ja bara ligga i sängen o amma o mysa med min familj! Allt e så underbart, som på rosa moln, trots smärtan. Men visst borde smärtan avta genom att ja e uppe o rör på mig också? Alla säger så olika, har också hört att de e bättre att bara ligga stilla till såren har läkt... Så försöker röra på mig lagom mycket istället.


Ni förstår kanske att de kommer att vara lite dött här i nån vecka till, kanske ett inlägg nu som då? Vill inte slänga bort denhär tiden med att vara på datorn, så ni får vänta ett tag innan uppdateringen blir normal igen.

1 kommentar:

  1. hadd skriva en lång kommentar, men tror att ja ska ist skicka den som sms :) sköt om er!! <3<3 /Tanja&Emina :p

    SvaraRadera