torsdag 17 november 2011

17 november

Äntligen får ja skriva! Försökte igår vi mammas o pappas, men när ja skrivit en o en halv mening gav plötsligt tangentbordet upp, så typiskt!
Börjar så småningom komma in i rollen som mamma, eller ja börjar förstå de nu. Allt e fortfarande härligt, lever ännu i den stora rosa bubblan av lycka. Allt fungerar bra, lillkillen äter o sover som han ska, o han e lugn o snäll. O ja börjar också kunna gå normalt, o kan sitta nu, även om ja får sitta snett, o de gör lite ont.
Ikväll ska ja börja på me ett nytt fotoalbum. Ja har köpt ett som ja ska göra till ett "mitt första år"-album åt pojken vår. Sen ska ja väl också göra några kort, även om ja inte har nån att ge nåt kort åt. Men de e så rolit att göra dem! De e nog min nya hobby, att pyssla...
Imorgon ska vi på förlovningskalas. Borde börja söka fram lite kläder som ja kan ha på mig. Ja vet ännu inte om mina gamla kläder passar på mig, dom har ju stått orörda i skåpet flera månader.

Ja har en massa bilder som ja skulle vilja lägga upp i bloggen, o hade vi bara en lite snabbare dator skulle ja kunna lägga in dem redan ikväll. Men nångång då ja har extremt mycke fritid ska ja ta mig an den uppgiften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar