tisdag 26 juni 2012

Helt otroligt

Ja har varit uppe med tuppen idaa, känns de som. Var tvungen att stiga upp från klockan 8, då ja skulle ringa två viktiga samtal. Sjukt att dom har telefontid mellan 8-9 på morgnarna, då brukar ju jag sova. Men fick iaf hjälp med de ja skulle. Efteråt ställde jag mig, o väntade sen på att Elliot skulle vakna, sen stack vi till stan. DOm har ju en helt sjuk rea på Shoe shop, hela 80% på alla skor. Så var där o fyndade. Hittade dessa skor, som tillsammans blev att kosta 11 euro. De e ju ingenting! Hittade också en väska o en plånbok, men dom köpte ja inte, eftersom att ja egentligen inte behöver dom (bra Minna, duktigt!). Nu ska ja försöka få gullungen att sova. Men de tycks vara omöjligt, då han vänder sig omkring i sängen o leker med alla gosedjuren. Får nog plocka bort dem...






Varje dag försöker ja hitta nåt som gör mig glad. De behöver inte alls vara nåt stort, utan bara en liten annars betydelselös situation, men som gör en glad. Idag kom den känslan över mig när vi var på väg hem. Elliot hade just somnat, o regnet öste ner, så vindrutetorkarna gick för fullt. De var lagom varmt i bilen, o ja tyckte att de var så himla mysigt.
Givetvis händer de en massa bra saker under en dag, o ja går ju inte annars omkring o är sur, men den e roligt dendär "ta-vara-på-stunden-känslan".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar