fredag 27 april 2012

Bröllop

Imorgon ska vi på bröllop. Stressar omkring här hemma nu, för att ställa allt i ordning, så de inte blir så bråttom imorgon. Ja har aldrig varit på ett bröllop, utan att springa runt hemma som en galning när ja fixar mig. Hur tidigt ja än stiger upp, tar de alltid hela dagen att fixa mig. O då e ja ändå aldrig nöjd. Men imorgon hoppas vi på de bästa.
De visade sig att vi får ta med Elliot till bröllopet, fast ja alltid har tänkt att ja aldrig ska ta med mina barn på nåt bröllop när dom e små bebisar. För ja tycker inte att man ska ta med småbarn på bröllop. Om man riktit måste, så ska man iaf gå ut med dem från kyrkan om dom börjar gråta! Tycker inte om när man sitter i kyrkan, ett barn börjar gråta o föräldrarna inte bryr sig. Man hör ju inte vad prästen säger... Så ska hoppas att Elliot e lugn imorgon, annars kommer ja väl att hata mig själv efteråt, o skämmas nåt fruktansvärt, haha!
Efter bröllopet åker vi direkt iväg till pappas kalas, då han fyllde 50 år i onsdags. Typiskt att bröllop o kalas krockar med varandra. Men ska försöka hinna vara på båda. Som ni säkert förstår så kommer ja inte att hinna blogga alls imorgon, utan ni får klara er utan mig tills söndag. Vi hörs då. Han en superbra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar