lördag 24 december 2011

Jag har fått/gett första julklappen redan

Vi fick vår dator. Det var min o Lennarts julklapp åt varandra. Så ja har både fått en julklapp, o gett en julklapp.
I morse var jag o pratade me läkaren, urologen. Han sa att jag e helt frisk, att de inte alls e nåt fel på mina njurar. Så otrolit skönt att höra! Jag hade alltså bara otur som fick dendär envisa kystan. Otur, så typiskt jag! Efter att ja varit till sjukhuset, åkte jag, L o E till mammas o pappas, o var där hela dagen me dom, samt Jimmy, Majso o Nea. Sen kom också Jonna o tjejerna dit. När vi for därifrån skulle vi via Thomas o Lindas för att hämta en sak, men vi gick in dit iaf, o blev kvar där hela resten av kvällen! Paaki o Soffi kom också dit.
När vi kom hem åkte L o hämtade datorn, o ja plockade undan här i huset, så att de e fint imorgon, så man e på bra humör, o inte behöver störas av att de ligger saker överallt. O så har vi badat bastu. Så nu ska vi sova, o imorgon blir de en massa julfirande!

 God jul till er alla, hoppas ni får en varm o fridfull jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar