onsdag 13 juli 2011

-

Min dag har hittills sett ut såhär:
Hanna ringde, o sa att hon kommer hit.
Hon kom hit o va här en stund.
Vi for båda hem, alltså till mammas o pappas.
Jimmy o Majso va där me deras lilla flicka, så sööööt!
Har bläddrat inredningstidningar, funderat på en eventuell resa till Göteborg nångång i höst, då Jimmy o Majso flyttar dit. (Lite krångligt, vill ju resa dit innan vi får vår baby)
Diskuterat Ninas knfirmation, ska baka en chokladcheesecake.
Hem.

Lennart jobbar över ikväll, så försöker bestämma mig; ska ja städa eller se film? Hmm,kanske städningen kan vänta en stund, den springer väl inte precis iväg (tyvärr).

1 kommentar:

  1. hejhej!
    verkligen en söt blogg du har ;)
    skulle va jätte kul om du ville kommentera följa och sprida min blogg & de skulle va GRYMT om du ville fråga mej nått i min frågestund jag har nu!
    kram jessica.

    SvaraRadera