måndag 2 maj 2011

Tungt!

*Pust*
Kom just hem från praktiken. Har haft en rätt så tung dag. Fattar inte varför dom envisas med att ha mig kvar så länge på dagarna, när de inte finns något alls att göra. Bara sitta på en stol, dricka lite vatten o plocka lite disk. Dessutom har ja mått jätedåligt. Har legat vaken flera timmar i natt, efter att ha drömt en "mardröm". Så när ja vaknade imorse var jag helt slut, o hade ont precis överallt. Att äta frukost var en pina, allt hotade med att komma upp. Men ja vet, att om ja inte äter ordentligt kommer de upp iaf, vare sig jag har ätit eller inte!
Så iaf har jag alltså gått omkring svimfärdig o försökt baka. Men fick nog sätta mig ett par ggr. Dessutom är de minst 30 grader varmt i köket där! Så har ju fått gå ut o "svalka" sig i café delen. där de e ca 25 grader!
Men nu ska ja sluta klaga. Ja trivs ändå rätt så bra där. O dom e snälla mot mig :) O ja vet att ja snaart börjar må bättre, förhoppningsvis!!


Nu ska ja äta nåt, sen ska ja vila en stund. Har såå sjuka fötter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar