onsdag 11 maj 2011

Håller på att dö

De e stressigt värre att vara sjukledig! Först idaa for ja till apoteket för att hämta ut mina mediciner, o såklart öppnade dom först 9, samma tid som ja hade bokad ti rådgivningen. O självklart är kvinnan där riktit slö, så de tog ganska länge där. Sen skyndade ja mig till rådgivningen. (Hade gått ner ytterligare ett kilo :/ ) Sen efter de for ja ti skolan för att fixa allt me flygbiljetten som ska avbokas, men ingen ville hjälpa mig, så har sprungit av o an o inte fått nåt gjort. Dessutom ska kanske studiehandledaren följa med istället för mig, o då ska biljetten bokas om, inte avbokas! O dom samtalen vägrar jag ringa, de får dom väl fixa själva! Sen skulle ja gå till VR me tågbiljetterna o avboka ena, men blev helt yr o svimfärdig, o där var så lång kö, så ja e hemma nu, o far tillbaks till VR senare idaa. O till sist så sa läraren att det är yrkesteam-möte idaa klockan 3, så då ska ja tillbaks till skolan igen! Suck... ja vill ju vara hemma o vila nu, kan ingen förstå de?? :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar