torsdag 11 november 2010

Denna dag har varit...

..myyycket stressig. Har varit vid lägenheten hela kvällen och lagat små bordsplaceringslappar, en "nygifta"-skylt o försökat knåpa ihop en bordsplacering. Men de var minsann inte lätt! Som tur har Nina varit med o hjälpt till med dom små lapparna, annars hade jag nog inte varit hemma än. Men hon for hem ganska tidigt, o jag höll på att bli galen när ja satt när ensam o hade ingen att prata med o en massa små papperslappar framför mig. Då ringde ja Josse, o som tur hade hon inget att göra, så hon kom o hälsade på. Så vi satt o pratade strunt nästan 3 timmar! Men de var rolit :)

Nu tänkte jag se "Välkommen åter" o sen börja sova. Imorron har ja en massa ärenden jag ska ha gjort. Får hoppas att ja hinner me allt tills L slutar, för då ska vi hämta resten av tapeterna o sen blir att börja på me vardagsrummet. Så ja säger gonatt!

:) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar