måndag 3 december 2012

Dåligt, Blogger!

Tydligen har väldigt många problem med bilderna när de bloggar via Blogger. Det ska gå att radera bilderna från sitt Google-konto, men för mig fungerar inte den sidan där man raderar bilderna. Så nu just sitter jag och hatar Blogger, och funderar om jag borde börja blogga via blogg.se, vimedbarn eller nåt annat. Men jag vill ju inte ha en massa reklam runt omkring, så att man knappt ser inläggen. Jag har sett att många av deras bloggar är proppfulla med reklam, och det tar sjukt lång tid att ladda för vissa bloggar. Så alla ni som vet nån bra blogg-sida, vänligen tipsa mig! Vill kunna ladda upp bilder igen!

Idag har jag varit kreativ. Haha, pyttelite, men i alla fall något. Jag har gjort ett kort, ett grattis-till-babyn-kort. Samt en sida till Elliots fotoalbum. Och ikväll fortsätter förhoppningsvis julstädandet.

Men som sagt, om någon vet hur man fixar detta med bilderna, eller vet nån bra blogg-sida, så skriv en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar