tisdag 14 augusti 2012

Bra dag

Dagen började inte så jättebra. Vi sov ganska länge, jag o Elliot. Men var på deppigt humör, åt cheesecake till frukost o har slöat på datorn halva dagen. Men sen började ja bläddra i en helt fantastisk bok som ja fick av mamma o pappa igår. "Naturlig inredning" heter den, o där finns riktit fina saker man kan göra själv, o allt e inspirerat från naturen. Så jag tvingade mig själv ut på en halvtimmes promenad, o med E i vagnen gick ja o tittade in i skogen o sökte efter fina pinnar o kvistar som ja plockade med mig hem. Ja ska göra nånting riktit fint av dem. .




Efter promenaden var ja iaf på gott humör i en liten stund, men sen kom allt tillbaks igen. Men nu ikväll när E skulle somna lade vi honom i vagnen o for på en kort springtur. O sen i bastun. Så nu känner jag mig bättre igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar