tisdag 10 juli 2012

Du kan inte mena allvar??!

Men, har tjockisar valt att vara tjocka? Japp. De kanske inte sa "Nu jävlar ska jag injicera bacon i blodet och bli fet!", men de flesta som är tjocka förtjänar att vara tjocka. De tjockisar som inte förtjänar att vara tjocka hade föräldrar som trodde att Happy Meal inte bara var billigt och leksaksfyllt, det var dessutom nyttigt!
Jag kan förstå att man inte vill anställa tjockisar, speciellt när det gäller restaurangyrket. Har ni märkt att tjockisar svettas mer än oss riktiga människor? Skulle du vilja ha tjockissvett i din brunsås? Jag skulle inte vilja anställa en tjockis om det var jag som var arbetsgivaren. Men jag är ju faktiskt uppfostrad till att inte prata med tjockisar, för då tror de att det är okej att vara tjock.



Denna text tog ja från Martinas blogg, o hon hade tagit den från en annan blogg. Ja tycker detta e hemskt! Hur kan någon ha en sån syn? Finns de faktist föräldrar som uppfostrar sina barn till att inte prata med tjockisar? Ååh va ja blev arg när ja läste detta, de är ju så fel! Skulle liksom vilja ta ett allvarligt snack med personen som skrev detta. De här e ju rent utsagt mobbning! Även om den som skrev detta gjorde de bara för att provocera o få fler läsare, så är detta inte rätt. Hoppas att han/hon mognar snart, o inser hur fel den hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar