fredag 11 maj 2012

Händelserik dag

Minsann, denna dag har varit rolig. Hanna kom hit på dagen, då hon var ledig från skolan. Så hon har hjälpt mig lite med Elliot (som har varit lite gnällig idaa) o ja sminkade o fixade hennes hår. Sen kom jag på att ja har hårfärg hemma, så då L kom hem färgade Hanna mitt hår. Efteråt for jag o Hanna till stan, för att leta efter skor åt mig. Hittade ett par som ja lag undan, men nu e ja osäker på om ja vill ha dem (så jag o L ska till Kokkola imorgon för att titta lite, om ja hittar nåt snyggt par där). Därefter for vi till mammas o pappas o drack kaffe, o sen först for ja hem. Men då var L o E vid svärs, så sprang över dit istället, var vi kollade ishockey. Dock en tråkig match, eftersom Finland förlorade. O nu e vi hemma.

Försökte ta bild på håret, men fick ingen bra bild, o batterierna tog slut i kameran, så ska ta nya imorgon i dagsljus. Men kan slänga upp lite andra bilder, tagna med webcameran. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar