tisdag 22 februari 2011

Ni kommer inte att tro detta...!

Jag (nästan) vill till skolan. Ja missar så mycket. Ja vill göra klart min chokladmålning, min o Johannas bröllopskrokan, göra en massa bakelser o annat o öva till yrkesprovet. De e såå tråkit att bara sitta här hemma. Allt ja kan göra är att sova eller att sitta här. Samt hela tiden dricka en massa varmt. Sen tycker ja lite synd om L också. Först när han kom hem, lagade han mat, eftersom att jag låg o sov. Sen for han o handlade. Nu står han o stryker lakan o sen ska han diska! Gullit att han gör så bara för att ja ska få vila, men tycker nog lite synd om honom. :(
Men febern har stigit lite, så ska se till att verkligen inte anstränga mig något nu, o komma ihåg att dricka mycket. Jag som hade planeratmin tisdag såhär: Först gå i skolan, sen äta, sen skulle jag o älskling ut på promenad, träna lite hemma o duscha, o sen se en film tillsammans, o gå o lägga oss tidigt. Men nehej, får väl ta de nån annan gång. Suck, de är verkligen synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar