torsdag 4 oktober 2012

Jag tror knappt de e sant...

...men nu har ja gjort färdigt skolan! Nu återstår bara att hämta betyget nästa vecka, sen behöver ja inte bry mig mer om den saken. Ja har inte riktit fattat de ännu, snart har jag min bagare/konditor-examen. Braaa!
Fast lite sorgligt är de ju att inte vara vid Fredrikas mer, för ja trivdes verkligen jättebra där! Ska se till att hälsa på ofta, luncha där osv. (fick dessutom toppbetyg därifrån ;) )

Till sist kan ja också tillägga att ja har stora tankar i huvudet, men de tänker ja inte skriva hit, eftersom de e så osäkert ännu. Men varför skriver ja A, utan att skriva B då, undrar ni? De e mest för mig själv. Om detta blir verklighet, så kan de vara kul att kolla sen om nåt år här, o se när dehär tankarna dök upp. Så.


Grattis till mig själv!

5 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS! : )

    SvaraRadera
  2. Grattis Minna!!! Dy e jättedukti! Å he e så kul att dy fick laga skola fädi. Tå ja sko vara lika dukti ny å bara... :)

    SvaraRadera
  3. Tack tack! :) Ja, Jonna, he bara ti böri nu :D

    SvaraRadera
  4. Paljon onnea MInna. Olet ollut tosi reipas :D t. mamma

    SvaraRadera
  5. Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns! Dessa dagar som du har framför dig kan ja lova att blir dagar som du kmr å minnas!! :)Stort Grattis å fint gjort!! :) <3<3/T.

    SvaraRadera