torsdag 23 februari 2012

Gamla inlägg

Har suttit en bra stund o läst gamla inlägg från bloggen. Tycker de e så rolit, för man minns ju inte hur en vardag såg ut för ca ett år sen. De som ändå e roligast e nog att ja hela tiden skrev om hur lat o slö jag var, HAHA men de e nog inget mot va ja e nu! Visst, ja har ju Elliot att ta hand om på dagarna, men så fort ja bara får en chans sätter jag mig ner här. För ett år sen var jag o Josse tydligen ofta ut o gå, var o solade en massa, drack hälsosamt lakritste o provade ansiktsmasker. Sen städade jag typ varannan dag o lagade mat nästan varje dag. O ca varannan lördag bakade jag nåt... Vart har den Minna tagit vägen? Minns inte när jag senast lagade mat, bakar alltför sällan numera, o tar korta promenader högst en gång/vecka. Har inte varit o solarium på säkert 10-11 månader, o ja orkar nästan aldrig städa. Hmm... kanske ska kolla gamla inlägg i bloggen varje dag, som inspiration till att faktist göra nåt på dagarna? Ska kanske börja med att stiga upp härifrån o vara med Elliot nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar